skip to Main Content
+36-30-997-9857 hello@startitkh.hu
Világhódító útjára Indult A Magyar ételmentő App

Világhódító útjára indult a magyar ételmentő app

A magyar fejlesztésű ételmentő applikáció július 8-án lett egy éves, amit egy zártkörű sajtóbeszélgetéssel és egy margitszigeti piknikkel ünnepelt meg. De az esemény apropója nemcsak az évforduló volt. A magyar társadalmi startup, amibe mind az öt Cápa befektetett, és már több mint 80.000-en letöltötték, nagy bejelentést tett – a Munch külföldön is elindul.  

A július 22-én megtartott zártkörű sajtóbeszélgetésen, ahol lehetőség nyílt az alapítókkal és a csapat tagjaival is kötetlenül beszélgetni, többek között az elmúlt év eredményeiről és a külföldi piacról is szó volt. “A kezdetek óta az a cél vezérel minket, hogy az ételmentést minél több ember számára elérhetővé tegyük, így idővel egyetlen jó minőségű étel se kerül majd kukába. Elérkezettnek láttuk az időt, hogy átlépjünk a határainkon” – jelentette be Wettstein Albert, a Munch társalapítója. Az első „munchok”, azaz ételcsomagok Kolozsváron már július 20-a óta elérhetők, míg Marosvásárhelyen július legvégétől lehet majd munchokat menteni. 

Az innovatív és fenntartható ötletek vállalkozássá formálását segítő Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő Munch nemcsak egy app, hanem egy politikától, nemtől, vallástól független közösség, amit most már több mint 30.000 ember épít folyamatosan. A Munch közösségépítő szerepe ezen az eseményen is megmutatkozott, hiszen a találkozó második felében a vásárlók is részt vettek. Egy közös muncholás keretein belül az Ételmentő közösség tagjai megismerhették egymást és a Munch csapatot is. “Nekem a kalandozás, a szabadság és a cool érzés kapcsolódik a muncholáshoz. Olyan, mint egy felnőtt meglepetés-játék – alig várom, hogy kihozzam az üzletből és végignézzem a dobozt, hogy mi van benne” – mondta az eseményen az egyik visszatérő vásárló. 

Habár a Munch már így is 11 itthoni városban és 1 szomszédos országban jelen van, ráadásul a harmadik legnépszerűbb étel&ital applikáció Magyarországon, még tartogat meglepetéseket. Az év második felében is számíthatunk hazai és nemzetközi sikerekre – hiszen Románia még csak a kezdet. 

A Munch-ról

A Munch-ot 2020-ban 4 fiatal hozta létre, akik a modern technológia eszközét felhasználva harcolnak az ételpazarlás ellen. A Munch egy platform, amin keresztül éttermek, pékségek, boltok és szállodák kedvezményesen értékesítik az el nem adott, de jó minőségű ételeket. A Munch-csal mindenki könnyedén tehet az ételpazarlás ellen, miközben jókat eszik – jó áron! A Munch elérhető a böngészőből és telefonos alkalmazás segítségével is. A kezdeményezéshez a cég megalakulása óta már több mint 250 vendéglátóhely csatlakozott, és több mint 80.000-en töltötték le az alkalmazást. A Munch elnyerte az “Év Fenntartható Vállalkozása díjat”, a Highlights of Hungary különdíját, valamint a SozialMarie nemzetközi versenyen is díjazott lett. 

Back To Top